Advertisement

Jador, anunt important: 'Nu imi mai gasesc locul in emisiune. Astept sa intre cineva pentru mine!'

Jador, anunt important: 'Nu imi mai gasesc locul in emisiune. Astept sa intre cineva pentru mine!' Jador, anunt important: "Nu imi mai gasesc locul in emisiune. Astept sa intre cineva pentru mine!"
O nouă experiență a dragostei.
Un nou reality show în care 7 fete și 7 băieți ce nu se cunosc își caută dragostea adevărată. Emisiunea în care concurenții își petrec 8 ore în case alăturate și vin laolaltă pentru a se cunoaște mai bine, iar iubirea adevărată este răsplătită cu 1500 euro cu ajutorul publicului, este prezentată de Andreea Mantea. Concursul are o singură regulă: "Fetele și băieții nu se pot vedea câtă vreme nu sunt filmați".




Jador,anunt important,Nu imi mai gasesc locul in emisiune,Astept sa intre cineva pentru mine!,Imi place dansul,debuteaza sambata,31 august,de la ora 20:00!,pe tocuri! 😂,IMAGINI PICANTE!,Robert,Jador nu a mai suportat tensiunea,Puterea dragostei (30.08.2019),S-a lasat cu saruturi fierbinti si antingeri interzise!,Mocanu si Bianca dans romantic cu saruturi interzise!,Livian,la un pas sa explodeze de gelozie!,

Post a Comment

0 Comments