Advertisement

Ružno Pače x Goca R.I.P. - Ispod Mosta

Ružno Pače x Goca R.I.P. - Ispod Mosta Ružno Pače:


Goca R.I.P.:


Deezer, Spotify, iTunes...


Produced by: Ružno Pače
Cover Art by: Ružno Pače

Lyrics:
Al čekamo te ispod mosta,
ja i votka, potrgana košulja
i zelena kosa


opet prazna je boca
i srce jedva da kuca,
jer ja sam godinama čekao te
ali nisi došla


Verz(Ružno Pače):
I opet sjebo se sam,
i nova boca nakon škole
svaki jebeni dan,
dok ti se jebeš za gram,
u mojoj hudici thrasher,
što si ukrala na onaj hladni jesenski večer


Kad iz lidla,
krali smo kolica,
stick n poke na koljenima
plavih radi skejta

Ja čekat ću te ovdje,
gdje skupljaju se kurve,
narkomani pucaju
i frendovi se gube


Chorus:
Jer čekamo te ispod mosta,
ja i votka, potrgana košulja
i zelena kosa

opet prazna je boca
i srce jedva da kuca,
jer ja sam godinama čekao te
ali nisi došla


Verz(Goca R.I.P.):
Ne ti nikad nisi došla,
rekla si da imaš pametnijeg posla
do kasno na faksu ostat,
a meni tebe nikad nije dosta


zato me sada grije votka,
toplo oko srca al ono ne kuca,
još jedna večer i samo još jedna boca,
ostavio sam život ispod mosta


ti znaš da čekat ću te tu,
i znaš da bez tebe neznam kud,
ti znaš da čekat ću te tu,
i znaš da bez tebe ja sam lud.


Verz(Ružno Pače):
Na zidu 6 6 6,
pseći lanac oko vrata,
loša cuga i sex,
i srednji prst u leđa pozerima "goni se pičko"
bebo znaj da onu noč
nikad zaboravit neću


Kad si rekla,
vidimo se sutra,
sada ti estetičaru vučes spid iz kurca


Al cekat ću te tamo,
gdje kleli smo ti mamu,
smijali se vikali,
ko sjebani u glavu

Mosta

Post a Comment

0 Comments